BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Follow me

Ahad, 24 Mei 2009

fuh....dah abis interview dpli

Pagi tadi aku masuk bilik untuk ujian khas melukis...bila compare ngan org sebelah kanan dan kiri...huuuuuuuuu...buruknyer...lama betul aku tak melukis ni...nasib bek ader jugak rupenyer....hehehe..dan sebelah petang pulal rasa leganya bila saat keluar dari bilik interview tadi...bukan sebab confident sangat ngan jawapan, tapi sebab dah habis....rasa bahagia jer (sapa penah rasa exam dah abis?macam tu la lebih kurang rasanya) dapat ke tak tu blakang kira...janji kita dah buat yang terbaik kan...

antara soalan yang ditanya? aku rasa kurang soalan, banyak yang aku huraikan cerita antaranya aku nak kongsi kat sini adalah:
*selepas memperkenalkan diri (in english) aku ditanya mengenai minat terhadap perguruan...
*aku huraikan isu semasa yang berlaku mcm BULI, SOSIAL, TIDAK HORMAT GURU antara faktor yang mendorong aku jadi cikgu ni...aku bagi la contoh sekolah PERLIS tu ngan sekolah adik aku mengajar iaitu sekolah SANGLANG (sebab nyer sekolah luar bandar yg jd isu camni)
*Lepastu,Panel tu ader tgk pulak Sijil Fisioterapi yg aku amik masa kat uitm...aku explain la serba sikit pasal fisioterapi tu ape...
last sekali aku tunjuk la work final project masa aku kat uitm dlu....yang best kene puji sebab diorg interesting ngan benda tu...hehehe

0 comments: