BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Follow me

Isnin, 13 Disember 2010

tahun 2010 yg mendidik jiwa nurani...

AKU WARGA PENDIDIK


AKU KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN
Aku masih bisa berlari...aku masih bisa mendaki pelangi...walau tanpa engkau disisi..
akan aku teruskan hidup ini...usahlah engkau gundah tentang perasaanku... setelah engkau kurela pergi...pedih ini akan sembuh apabila saja terbit mentari...

MENTARI KIAN BERSINAR


MENJALA BAHAGIA
Cinta datang kepada orang yang mempunyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya walaupun diri telah dikhianati. Kepada diri yang masih ingin dicintai, walaupun mereka pernah disakiti. Kepada diri yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercayaan.

berterima kasih atas kurniaan itu.

0 comments: