BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Follow me

Khamis, 30 Jun 2011

My trip on Mei and June 2011

Actually, this picture was taken last year ago (2011) and the location was around Kuala Lumpur and Langkawi...So, after a year, i have decided to share this holiday trip picture to the others. Hope people were enjoy it....tq


Plaza GM

Kereta pun naik lif

Me and my sister face combination!

Pusat Sains Negara

Dinasour....haaaa

Besarnya Tugu Negara/ National Monument....


Jalan2 tapi kene pandang atas jugak.

@Tugu Negara / National Monument

Menyediakan makanan penganting...alahai

hu....Lord of the Ring?

1 day Princess to be...

Cuak....

Already done...Congratulation

Jun 2011- im going to holiday with my family at Twin Peaks Langkawi island!!! 



















What a wonderful time when we decided to go to the Morac Go-Kart, Kedawang which located nearby airport area...greatfull experince there! only 3 of us, me, my sister and brother was racing.













The price only RM37.00 per head for 10 minutes...actually we have not satisfied for each other speed racing, 10 minutes like 10 seconds, however we enjoy it 2gether and will come again for nextime trip..hopefully...hehe







































Kilim Geoforest Park Langkawi

Gua Kelawar ni kalau tak pergi rugi la tak jejak kaki ke sini. Yer la, bagi mereka yang tidak pernah melihat kelawar secara dekat, disinilah tempatnya...kebanyakan kelawar tidur diwaktu siang, dan kelawar-kelawar akan mencari tempat gelap seperti didalam gua ini lah. Sebab itu dinamakan GUA KELAWAR. Sambil itu dapat menikmati keindahan gua, panorama alam semulajadi yang memukau hati dan banyak lagi.


Disamping itu, kita dapat juga melihat eagle berterbangan berdekatan bot kami naiki untuk mendapatkan cebisan daging ayam yang telah mereka berikan.


kami dibawa pula menyeberangi ke sekitar hulu sungai yang berhampiran dengan sempadan antarabangsa siam-malaysia.



Liat lah Pulau yang terletak ditengah lautan itu, bentuknya tidak ubah seperti bentuk kasut. Boleh dikategorikan Kasut Gergasi. Oleh itu, pulau itu dinamakan Pulau Kasut. Pulau yang mengelilingi Langkawi terdapat hampir 99 buah, oleh itu, Langkawi terkenal dengan khazanah alam semulajadi ini.




Disini pula adalah tempat ternakan ikan. Terdapat pelbagai jenis ikan yang dibela disini temasuklah, ikan pari, Ikan sumpit dan lain-lain lagi. Setiap ikan yang dibela mempunyai nama pula tu dan sungguh jinak.


Lihatlah ikan sumpit itu, mereka melompat mendapatkan makanan yang diberikan pengunjung dengan hanya menggunakan jari penunjuk sahaja. Kata penjaga disini, ikan sumpit memang peka dan sensitif pada warna putih, oleh itu, roti menjadi santapan ikan-ikan sumpit disini.



Lihat bentuk batu tersebut seperti gambaran muka seorang budak yang dilihat dari tepi. Mereka menggelarnya "baby face"


Selasa, 21 Jun 2011

selamat pengantin baru kawan-kawan


Selamat Pengantin bru jart!



USOP



SHAFIYAH DAN IMRAN



MAHZAN



ZAHRINA YUSOFF



ZAILA SABAR



IMRATUL HUSNA



FITRI MOHAMMED



FAUZAN



FARAH



ALIAH SABRI