BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Follow me

Jumaat, 22 Januari 2010

Jerebu ker Kabus????

9.00 mlm, perut ni rasa lapar la plak. Almaklum seharian pun aku tak menjamah nasi. Bukan sebab takda masa...tapi kenyang dengan makan makanan sampingan. Mungkin itulah factor aku gemuk sejak dok kat tanjung malim ni. Tadi farah cakap nak makan pukul 8.30mlm. dah setengah jam aku dok merayau sorg2 lalu-lalang depan kedai. Klu la kawan-kawan ader melepak situ mesti perasan aku dah lalu 2x, sure kene tegor nyer. Tp takpe..dorg pun baru balik dari KL, baru sampai..take time la tu...huhu... Kami bertiga (farah, aku dan Kak Ela) makan kat kedai RESTORAN KAK NORMAH sebelah umah aku jerk... sajian aku adalah nasi ayam yang menyelerakan...fuuuuh...sedap...sambil layan tv3 cerita “Jangan Tegur...Lagi” yang sememangnya aku penah tgk 2-3 episod je..layan jgk laa... terpanggil plak aku nak pegi umah dorg yang mula2 aku maleh nak pegi...sbb nak tgk cd. Siap tgk citer tepat kul 12.30 pagi aku bergegas balik bilik..takut jgk sorg2 berjalan kat koridor dekat ngan sungai tu sorg2...dan aku terpana kejap...kenapa kelabu jer pandangan aku


ni...ooo...KABUS...eh...JEREBU...eh...KABUS...urmm....aku rasa JEREBU kot... tp...aku pun tak sure KABUS KE JEREBU...view ni je sempat aku rakam dari bilik aku...tetiba aku Nampak ader 2-3 orang lelaki tgh berkejaran kat jalan...sure...ni mesti sambut besday ni...haha...

time latihan firedrill kat proton city, kak faiez duduk dua dari kanan

Baru teringat arini dah 22 hb Januari 2010. Besday Kak Faiez ke 27. Dan besday pertama dia sebagai isteri. Um... tp dier dah balik johor sambut besday ngan hubby dier yg tercinta...anyway to Kak Faiez, Happy besday ke 27. Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...dan doa moga cepat2 timang cahaya mata...amin..sory sbb saya lupa dan terwish besday awal sgt pada 21 hb...hehe...

0 comments: